کمپانی Tencent Games، ناشر بازی پابجی، بازی کال آف دیوتی موبایل را نیز منتشر کرده است. این بازی در تمام مناطق مختلف جهان از جمله آسیا منتشر شده و در دسترس گیمر ها قرار گرفته است. این بازی در تاریخ 2019 میلادی منتشر شده است. نسخه بتا این بازی از قبل برای کاربران اندروید نیز راه اندازی و قابل دانلود شده بود. از زمان انتشار کال آف دیوتی موبایل، این بازی توانسته است طرفدار های زیادی کسب کند. دلیل این موضوع این است که بیشتر جزئیات نسخه کال آف دیوتی روی نسخه موبایل آمده است. در این مقاله از رضاگیمینگ حداقل سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی موبایل را بررسی میکنیم.

سیستم مورد نیاز کال آف دیوتی موبایل روی پلت فرم iOS

انتظار می رود که بر اساس اطلاعیه اکتیویژن بازی کال آف دیوتی موبایل با IOS 9.0 یا بالاتر سازگار باشد. با این حال، ذکر این نکته مهم است که نسخه موبایل نمی تواند در مدل های قدیمی آیفون مانند 6 یا 7 یا IPad 3 اجرا شود. البته شما اگر از سیستم های قوی تر استفاده کنید به طور قطعی می توانید لذت بیشتری از بازی کردن ببرید.

سیستم مورد نیاز Call of Duty Mobile

طبق گفته توسعه دهندگان، برنامه بازی کال آف دیوتی با دستگاه های اندرویدی که رم 2 گیگابایت یا بیشتر دارند سازگار خواهد بود. علاوه بر این، دستگاه باید Android 5.1 یا نسخه های بالاتر اندروید داشته باشد. متاسفانه دستگاه های قدیمی با نسخه های اندروید کمتر از 5.1 نمی‌توانند بازی کال آف دیوتی موبایل را دانلود یا اجرا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *