بتل پس گرند فورس کالاف دیوتی موبایل چیست؟

قبل از هر چیز بیایید تا به یک سوال ساده پاسخ دهیم: بتل پس گرند فورس کالاف دیوتی موبایل چیست؟در این مقاله از رضاگیمینگ به این سوال پاسخ می دهیم.

پلیر های بازی کالاف دیوتی موبایل به خوبی با بتل پس های معمولی آشنا هستند. سرویسی مهم و کاربردی که با استفاده از آن شما می توانید جوایز متعددی را در طول یک فصل دریافت کنید. ولی اخیرا شرکت اکتیویژن یک نوع جدید از انواع بتل پس با نام بتل پس گرند فورس را در بازار عرضه کرده است. اگر شما وارد منوی خرید بتل پس در کالاف دیوتی موبایل شوید، به احتمال زیاد یک آیتم 30 روزه با نام GROUND FORCE را مشاهده می کنید.

اگر شما هنوز این آیتم را در لیست ندارید، با استفاده از یک سری راه های خاص می توانید آن را فعال نمایید. این بتل پس به شما اجازه می دهد تا برای خرید آیتم ها و اسکین های مختلف تخفیف های زیادی را دریافت نمایید. در ضمن، توجه داشته باشید که استفاده از بتل پس گرند فورس کالاف دیوتی موبایل می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. بر خلاف دیگر مدل های بتل پس که به صورت فصلی جوایز را در اختیار شما قرار می دهند، بتل پس گرند فورس کالاف دیوتی موبایل می تواند جوایز را به صورت ماهانه به اکانت شما وارد کند.

مزایای استفاده از بتل پس گرند فورس کالاف دیوتی موبایل

بی شک استفاده از بتل پس گرند فورس کالاف دیوتی موبایل می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. اولین مزیت آن آنلاک کردن کاراکتر ها و تفنگ های مختلف می باشد. در هر فصل این بتل پس آیتم ها و موارد جدید تری را در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که شما اشتراک خود را تمدید نمایید، به راحتی می توانید از جوایز جدید تر هم استفاده کنید. دریافت 50 درصد تخفیف برای خرید 10 جعبه آن هم 3 بار در ماه به عنوان دیگر مزیت استفاده از بتل پس گرند فورس کالاف دیوتی موبایل به حساب می آید. به صورت کلی با استفاده از این بتل پس شما می توانید مزایای زیادی را دریافت کنید.

یک نظر در “بتل پس گرند فورس کالاف دیوتی موبایل چیست و چه مزایایی دارد؟

  1. GDIZ گفت:

    Your writing skills are amazing! I really love it! Can you review my website https://www.gdiz.eu.org and maybe you can share tour thought about mine?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *